CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

duminică, 31 ianuarie 2010

M-am indragostit !!!

Vorbesc cat se poate de serios.M-am indragostit !!!
N-am mai simtit chestia pe care o simt acum de cativa ani buni.As zice ca e ca prima oara,dar uite ca e exceptia care intareste regula care spune ca prima oara e cel mai fain,e mult mai fain ca prima data.Am un sentiment extrem de placuta si am o banuiala ca de data asta nu va fi doar pentru 2-3 ani ca prima data.Imi doream de muuuuuult sa mai traiesc cel putin odata aceste "sentimente" .Face 2 face ma voi vedea cu ea marti,pentru prima si nu ultima data.


Cu poze si alte impresii revin in cateva zile...


PS : Stiu la ce va ganditi,s-ar putea sa va inselati :))


Later edit : E euro 4 =))

Much later edit : E acasa,in fata blocului,in frig....dar e la mine si e a mea :D

9 comentarii:

altu' spunea...

adica va fi o relatie la distanta?:))

Roger Patrasc spunea...

ai vazut tu relatie la distanta cu o masina? :))

AIRoberta spunea...

...eu am vazut... ;))

Roger Patrasc spunea...

...si nu v-am facut poze la amandoua :(

AIRoberta spunea...

...distanta e de vina ;))

Jay Criss spunea...

Roger , trebuia sa mai tii suspansu' nu asa se face. :)) dar uite ca sa fie meniul complet : http://www.youtube.com/watch?v=sBhL0u1P4f0

Roger Patrasc spunea...

M-am gandit si la aia dar mi-a fost lene sa ajung si in zona muzicala :))

Anonim spunea...

frate zici ca esti in generala :)))

Roger Patrasc spunea...

A prins si anonimu' ideea post-ului.