CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

duminică, 5 iulie 2009

Perle de la Bac-ul de anul acesta (2009) =))=))

Incredibil cata prostie in randul tinerilor =)) =))
Va dau doar cateva exemple,restul pe blog la VLAD =))=))

• În 1877 trupelor ruseşti li s-a permis să traverseze teritoriul României, împreună cu tancuri şi avioane, iar românii le-au dat mâncare şi cazare contracost.

• Alexandru Lăpuşneanu s-a ţinut de cuvânt atunci când a spus: "De mă voi scula, pre mulţi am să popesc şi eu!" Dovadă ca azi cel mai întâlnit nume este Popescu.

• Până la urmă Mircea cel Mare, deşi bătrân îl va îngenunchia pe trufaşul otoman cu câteva proverbe şi zicători bine plasate.

• La a-2-a parte a subiectului cerinţa este compunerea unei scrisori către o persoană imaginară pe nume Paula. Un elev răspunde (în scris): "Eu nu mai scriu scrisori pt k am internet... şi pe Paula nici nu o cunosc!"

• Basmul studiat de noi este Harap Alb şi este un basm cult pentru că este scris de un om cult, Eminescu. Atunci când cel care scrie basmul este incult şi basmul este incult, adică opus basmului cult, dar amândouă basmele sunt frumoase, numai că unul este scris într-un fel şi celălalt în alt fel.


=))=))=))=))=))=))

2 comentarii:

^ spunea...

vezi k perlele nu sunt din 2009, dovada si cerinta de compunere a unei scrisori, la bac anul asta si cel trecut a fost compunere de text argumentativ... deci sugestie: scrie si tu acolo "perle bac 2007" sau mai vechi...
p.s.: nu ca n-ar fi tari perlele;)
toate bune!

Roger Patrasc spunea...

Eu doar le-am preluat de la Vlad