CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

miercuri, 12 noiembrie 2008

Leapsha tineretilor de mult trecute

O piesa a baietilor din zona de la noi (imi scrisesem pe banca in generala numele lor,nu ma intreba de ce)

boysonic-pentru tine(video version) 1998
Vezi mai multe video din Muzica »


Si sa continuam cu piesa care imi crapa boxele televizorului la vremea respectiva :



Si sa incheiem cu "cataligele" din picioarele Deliei la vremea respectiva :



O dau mai departe lu' Gratzian ( nekocika ) hai ca-s curios ;)) .

Aaaaaa si ca BONUS uite jos Extra - ingerasul meu =))=))



Nu pot sa ma ambtin si mai pun una =)) =))

3 comentarii:

. spunea...

Cred că n-ai înţeles ce vroia leapşa: "2-3 piese romanesti penibile pe care totusi le-ai ascultat pe ascuns. Care sunt?" Ori "piesa a baietilor din zona de la noi (imi scrisesem pe banca in generala numele lor,nu ma intreba de ce)" sau "piesa care imi crapa boxele televizorului la vremea respectiva" nu prea mi se pare pe ascuns ;)) Hai, mai încearcă... tre să găseşti ceva penibil... =))=))

Roger Patrasc spunea...

nu de la ideea asta a plecat leapsha asta.a plecat de la ideea de piese jenibile de acu 15-16 ani sau cand or fi fost si sa le punem doar de FUN nicidecum piese pe care le ascultam pe ascuns . oricum,daca e asa,nu am avut nicio piesa care sa-mi placa si sa o ascult pe ascuns doar ca "ce zice lumea" sau mai stiu eu ce ;))

. spunea...

CoZUmin s-a exprimat destul de clar... de-aia ti-am si dat citatu. Io nu vroiam decat sa aflu de vreun N5, Bambi sau alte de-astea pe care le ascultai si tu... ca de alea date la maxim stiu, ca le auzeam pe de balcon :-j