CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

joi, 17 aprilie 2008

S2 E 5 Hai cu maneaua

Cum zicea si maxima mea din Observatorul de Covasna de luni 14 aprilie, "Ce tie nu-ti place.....e manele",nu-mi plac frate.Si nu-mi plac din X motive.Sunt nesarate,si mie imi place sa fie sarat de cele mai multe ori,exceptand cafeaua.Nu-mi place ca sunt reci,si in general vreau sa fie calde.Nu-mi mai place ca-s innecacioase,si daca imi stau in gat mai bine ma feresc de ele.NU-mi place ca-s o imitatie ieftina de piele turceasca,greceasca,arabeasca,si mi-e imi place originalul.Nu-mi place ca-s peste tot,si mie imi place intimitatea.Nu-mi place ca-s pentru toti termiantii,si mie nu-mi place sa mi se termine niciodata.

Tie de ce nu-ti "place" manelele?



Multumesc M. M. pt "Ce tie nu-ti place.....e manele"

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cu placere... Sau esti binevenit, cum ar zice englezul...

Anonim spunea...

mie "imi place" manelel doar ca inca nu am aflat asta... poate ca pana mor eu mor si ele sa nu mai traiesc in intuneric...