CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

luni, 25 februarie 2008

An nou,serie noua...S2 E1

Da'frate,intr-un final s-a intamplat.Am revenit si anul acesta chiar daca te asteptai putin spre deloc sa mai continui ce am inceput anul trecut.Ce am inceput anul trecut? Pai hai sa-ti povestesc pe scurt.Am inceput un serial "Aberatiile lu'Roger" sa mai scap de stresul zilnic si sa ma simt cu as vrea sa ma simt . Pt ca suntem in 2008 incep ca orice serial cu o serie noua si voi continua asa multi ani de acum incolo,nu ca mizeria de Prison Break care nu are decat 3 serii pana acum.Acum ca ai inteles despre ce e vorba,pune mana si fa-ti o cafea si revino cu picioarele pe ceva tare.Poti sa ma cataloghezi cum vrei tu,eu serialul asta il voi scrie si nu voi da drepturile de ecranizare niciunui regizor de la noi sau de afara...

... puncte de suspensie,ca asa e frumos sa lasi la final.Revin in scurt timp cu S1 E2 ,asta sa zicem ca a fost un prewiev pt anul acesta.

0 comentarii: